Nu har du kommit fel…

Egentligen vet jag inte om det är någon som fortfarande besöker sidan men gör detta ändå. Sen några månader tillbaka började jag blogga på min hemsida men nu ligger bloggen på bloggplatsen.se och heter Hundgodis.bloggplatsen.se. Nu håller jag på att starta upp hemsidan igen (efter lite problem). Bloggen kommer jag behålla på bloggplatsen och hemsidan ska jag inte ändra så ofta och så mycket. Tillslut blir det ju så att hemsidan aldrig någonsin blir klar och nu har jag en perfekt, enkel… kanske lite tråkig layout men den duger och jag ska försöka behålla den till våren/sommaren. Det blir dessutom mindre jobb för mig och roligare att uppdatera mindre saker som ex fotoalbum, tävlings resultat eller kanske någon enstaka bild på någon sida. 

För övrigt flyter allt på som vanligt och hundarna mår bra, jag mår bra och träningen funkar sisådär. Jag och Malte har tagit en liten paus och har nu börjat träna från början igen så får vi se hur det blir och förhoppninsvis kunna tävla igen i maj månad. Har också testat lite klicker träning med Fajjo och har bla lärt honom att sitta fint och det tycker han är skitkul. Att stå fint är också nånting som sitter som en smäck. Malte har också röntgats med resultat HD B/B, ED UA (0) och det är så skönt att veta att han är frisk i lederna… och även ögonen. Sju valpar i Maltes kull är fri på höfter, 1 har A-höfter och sex stycken har B-höfter, en tik har C-höfter och en hane har ED 1 på armbågar men annars är resten fri på armbågar. En i kullen är inte röntgad och det ska blir spännande att se vad han har föt höft och -armbågs leder.

Bilder från 23 december -09 www.mercymix.webb.se – där jag befinner mig nu och föralltid (:

Detta inlägg publicerades i 1. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar