Anledning till dålig uppdatering

Min dator är helt stendöd och det är anledningen till att jag inte uppdaterar här längre. Jag lånar mamma & pappas dator och ibland min brors. Ingen av deras datorer har photoshop och det är ett Måste för mig, inget photoshop, inga inlägg. Jag tycker att det är så mycket roligare med bilder i inläggen och det tror jag ni också tycker.

Nu har jag också blivit sugen på att göra om, men det går ju inte sådär superbra utan mitt kära photoshop. Jag gör mitt bästa för att få ordning på alla sidor och sånt och jag ska försöka uppdatera oftare, det blir nog mitt nyårslöfte.

Nu hoppas jag Verkligen att man kan fixa min dator för jag vill inte lägga pengarna på en ny. Jag hade datorn i 2½ år bara, dom borde väll hålla längre.. eller? Jag kan väl erkänna att jag varit liiite hårdhänt för det där var en riktig bra dator. Aja, får se hur det blir.

Förresten… God Jul i efterskott!

Detta inlägg publicerades i Allt & Inget. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar